Måndag.

Haft en lugn dag. Åkte t skogen i morse med Thomas och Piska (en av våra hundar för er som inte vet) :-)
Tände en ordentlig brasa på en väg, la ut massa kläder, sen la jag mig där och läste en bok som jag tog med.

Lugnt och skönt. Behövde verkligen det. Lyssnade även på när Piska drev hare. :-) Duktig Vovva det där!!

Kom hem, sen till middag åkte vi hela gänget (har en massa jägare här på jaktbesök), vi åkte iväg till ett ställe där man kan sitta och titta på vatten, berg och skog. Lagade middag där över en öppen eld och satt och prata.

Lyssnade på Simons historier som vanligt. :-)  Och Jörgens galna skratt hela tiden, han är nog alltid trött den Karln. :-D

Imorn blir det skogen, sen ska jag vara bebisvakt åt Elissa. :-D


Ne, nu ska jag lägga mig och läsa lite tror jag.

Behöver lugn omkring mig just nu känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0