Min blogg..

Jag kan inte längre välja storlek eller typ på bokstäverna, kan inte heller lägga in bilder. Allt det som brukar vara precis under rubriken är borta!!! HMMMM!! HJÄLP!! Sovit HELT KASST inatt. Somnade runt tolv-halv ett., Vaknade före kl 5 och sen dess har jag varit vaken och väntat på att Vårdcentralen ska öppna. Mår precis som jag gjorde när jag hade halsfluss i våras. :-S Huuuuga mig, vill inte. Hostar så jag nästan spyr. Känner mig INTE särskillt pigg på att sätta mig i bilen imorn och köra 40-50 mil.. Hmm,, någon som vill med?? :-) Är bara upptaget på Vårdcentralen hela tiden. Mindre bra. Idag har jag hängt tvätt, vikt tvätt och satt igång en ny. Jag fattar inte hur vi på bara 4 personer kan ha så extremt mycket tvätt. Jag har kört i snitt 2 maskiner varje dag sen i söndags!! Det kan inte vara normalt. :-S Idag händer inte mkt, vill komma t läkarn så dom kan kolla min hals och öron. Dom gör ju så ont att jag inte ens kan sova ordentligt. Ne, ska längta lite efter min Thomas nu. Kanske försöka äta lite frukost, men gör så ont att svälja. Sådär, nu har jag fått klaga av mig lite idag igen. ;-) Om jag orkar ska jag göra äppelsaft ikväll. Sådär!! Hej så länge..

Kommentarer
Postat av: Ferhat

God morgon, allt bra med dig idag? :)

2008-09-18 @ 08:54:58
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jag har en Chinese crested (kinesisk nakenhund), helt underbar liten tik. Hur är det med dig annars då? kram

2008-09-18 @ 18:35:43
URL: http://jandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0