03.50 idag igen.

Jäkla pucko-kropp!!!!!!!! :-/
Ingen idé försöka sova när man väl har vaknat. Får försöka sova på eftermiddagen istället, sen hoppas på att Petra har tid med mig så jag håller mig uppe till iaf 10 ikväll..........


Börjat dona med håret, men äh, ger upp. Fick snabbtid till en frissa jag inte varit till på över ett år, får se om hon får det lika bra som hon gjorde till bröllopet. :-) Kul prova lite.

Var inredningsparty ikväll, men blir nog inte av. Inte om kroppen får bestämma iaf. Somnade långt före tio igår.

Saknar det lilla trollet MiniMänniska. Hon fyller snart 1 år. Vad önskar sig en 1:åring? Förutom att få komma till moster dvs. ;-)





Moster och MiniMänniskan. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0