Ballong!!

Just precis så känner jag mig. Stundvis är fötterna obrukbara för dom är för onda och svullna.
Vågen tickar VÄLDIGT stadigt uppåt. Gått upp betydligt mer än jag borde för att ha en chans att gå ner det igen. :-S
Men det får jag ta tag i senare. Ingen idé att gå och gräma mig över det nu igentligen..

Hann klippa gräset igår iaf. ÄNTLIGEN!! Efter haft regn varje dag i över en månad så har det inte gått.
Men igår blåste det och var sol efter skurarna så då passade jag på, och OJ så fint det blev. :-D

Förresten har jag målat en vägg än så länge. Någon som har färgförslag på hur jag ska göra härnäst??
Övre delen av väggen är tapetväv som varit mörkt gul/grön=SKITFULT. Denna ska bli ljusgrå.
Nedre delen (som är panel), samt listerna är mörkt mörkt mörkt bruna.
Dessa ska bli någon annan färg, kommer dock inte på någon bra. Tips tack!!


Ååååå, jag saknar MiniMänniskan så jag håller på att bli TOKIG!!!!!! VILL HA HIT HENNE!!
Asbra när min Bebis kommit för då kan jag kidnappa Mini ibland så hon slipper dagis så kan hon bo här några veckor i taget. ;-)


Ne, ska njuta av solen en stund och våran enorma utsikt över bergen. Vackert.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0