Helg.

Någon som är sugen på att måla lite?? Har ett helt rum som behöver få färg på väggarna.


Usch vad jag längtar efter MiniMänniskan. Hittade en perfekt sak till henne igår.
Plus köpt födelsedagspresenter till Gisela och Rebecca så det är avklarat. Skönt.

Förjäkla tomt utan tjejerna nu, men snart kommer dom. Och alla rutiner har rullat igång.
Gisela har börjat tvåan. Helt sjukt vad fort tiden har gått sen jag träffade karln min. :-)

Tycker att tiden ska gå snabbt nu. Och att bebisen ska komma ut på tisdag. Det hade varit helt perfekt.

Hade velat se Nina och Jonnes lilla Alwin också. Och Elissa. Så länge sen jag fick träffa dom. :'(
Tycker ni ska flytta hem till lugnet igen!!  :-)

Ne, om man ska göra något annat en stund.

HejHej.





Kommentarer
Postat av: Bigsis

Och minimänniskan saknar moster. Hon vill ju visa att hon lärt sig gå nu =)

2009-08-29 @ 15:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0