Helgen är över för denna gång.

Försökt plocka bär, men kommer inte åt varken på träd lr på marken så det gav jag upp snabbt.
Lagat storkok så jag slipper stå vid spisen imorn. För imorn ska jag städa och tvätta.

Umgåtts med bästaste Elin några timmar, skönt att bara sitta och dricka lite te och ta det lugnt. Sen lägga sig tidigt. :-)

Idag kom Bäjby hit också och ska vara här i ca 1 månad. Kul att se hon blivit så himla lik Piska. Fina vovvar det där. :-D

I veckan händer inte så mkt, vi ska ut och jaga iaf så hundarna får bli lite glada.

Ne, ska ta hand om min rygg och ben en stund. Inte kul att vara vattenfylld. Ont och väldigt störande.
Hoppas få sova längre än till 3 inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0