Som balsam.

Tillbringat några timmar i skogen med Piska och Thomas. Riktigt skönt och välbehövt. Segt bara att det gör ont i magen när man går för den hänger där på mig. Hittade lite bär, inte alls så mycket som vi hade hoppats på.

Någon som ska sälja en mobil?? MiniMänniskan har snuttat sönder min. Den hakar sig, går inte att ladda, stänger av sig, tar inte emot samtal och sms. Samt går inte att ringa och skicka sms som vanligt.

Så nu letar jag en bra begagnad telefon som funkar.

Ont i magen idag, kan iofs vara för jag gått en del. Eller bebisen kanske är på väg ut? :-)


Kommentarer
Postat av: Bigsis

Du kan ju inte skylla på stackars oskyldiga Julia... =)

2009-08-22 @ 23:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0