Vilka jäkla nätter.

Sanslöst. Kul att vakna mitt i natten. Och vara klarvaken. BLÄ!!!!
Jag vill kunna sova iaf en enda natt rakt igenom så man är någorlunda utvilad när bebisen kommer.
Undrar vad dagen har att bjuda på, förutom att städa, tvätta, diska och baka.  :-)

Får bli lite kanelbullar att fylla upp frysen med skulle jag tro. Någon som har andra förslag?

Snart bara lite mer än en månad kvar tills bebisen ska titta ut. Lite halvnervöst endå. Inte varje dag man ska trycka ur sig en unge. Vill ha den ute nu. Vill gosa och pussa och snusa på den NU!!!

Har en toppengubbe också. Bara så ni vet. :-D






Lite bilder från Leksand Sommarland:












BigSis, ser du bommen som är blå med lite rött på? Det var där det skedde. ;-)








Det fanns HUR MYCKET kul som helst. Men nästa gång vi är dit ska jag inte vara rund om magen, utan kunna hoppa omkring med ungarna och klättra i alla olika gigantiska klätterställningar mm. :-D


Ne, kan lika gärna gå upp och börja baka lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0