Julstök för fullt.

Blivit X antal knäck och kolor nu. Ska göra en sista sort imorn tror jag. Med polka och lite annat gott i. :-)
Ska försöka hinna träffa Elin en sväng också.
Känns som att jag har stressat hela förra veckan och den här, nu får det fasen bli lite lugn och ro.
Men man hinner inte ta det lugnt vid jul.. :-(

Längtar efter mitt MiniMonster också. Och efter att diskmaskinen ska bli lagad, och att golvet ska bli lagt....
Mycket som inte går som jag vill just nu. Men så är det ibland, (läs jämt)!!!!!!

I helgen blir det lilla julafton ihop med Sofi, Jörgen & Jens. Blir skoj. Någon som har förslag på något som kostar max 50:- men som passar både killar och tjejer??

Ne, om man skulle läsa lite istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0