Äntligen!!!

Idag kommer min älskLING hem . :-) ÅÅÅÅÅÅ VAD BRA!!!!!!
Saknat han som tusan den här veckan. Som det känns nu önskar jag bara att han fick sluta jobba där borta, och bara gå hemma och mysa med mig. :-D

Skrev ju igår att vikten ändrats den här veckan.. Mmmm. nästan -2 kg sen förra måndagen.. Inte bra jag vet.. :-S
Men idag kommer han hem så då blir det automatiskt att jag öter ordentlig mat, för hur kul är det att laga mat till sig själv?! Urtrist!!!

Ska nog rensa ungarnas garderober idag. Dom har så mycket skräp i dom så jag vet inte vart dom hittar allt.
För det ligger inte bara kläder där i nu.
Ska lägga undan för små kläder också så det blir ordentligt med plats. Kanske ta bort garderoben ur äldsta tjejens rum så hon får bättre med plats där inne. Den skymmer allt ljus från fönstret för henne.

Ne, måste ha i mig ltie frukost känner jag, är helt vimmelkantig..

Min gubbe kommer idag. :-D  <3

Kommentarer
Postat av: Paula

kommer när jag har fått ordning på allt! JAg har inte satt upp några tavlor eller någonting sånt än.. :)

2009-02-09 @ 09:45:03
URL: http://pumaz.blogg.se/
Postat av: Fia

Sv; Hehe mmm:) Men sen blir det ju bara mer och mer ljus att sätta dit:S haha.



Ja visst är det tragisk. Man är bara 24 och redan rullator:P

2009-02-09 @ 11:42:32
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0