Kan någon förklara för mig

en sak. HUR kan det komma sig att det i flera dagar står skandaler som poliser gör, och läser man lite till så står det att förundersökningen läggs ner. HUR kan det komma sig att om man är polis, då får man göra precis vad fan som helst utan att bli straffad???

Om jag hade stått och sagt allt som poliserna sa ang utlänningar och invandrade, då hade jag GARANTERAT åkt dit för rasism. Men poliserna åker inte dit. HUR FAN ÄR DET MÖJLIGT????

Dom som vi BORDE lita på mest här i samhället, dom kan bete sig precis HUR SOM HELST utan att någon reagerar??!!


Man blir ju fan mörkrädd för hur dom får hålla på!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja det är helt sjukt;(

2009-02-09 @ 21:06:34
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/
Postat av: ina

inte vad jag vet, men hon har facebook!



hehe, va söt du är som gått o blivit antifascist så här på äldre dar :D

2009-02-09 @ 21:44:55
Postat av: Anonym

Ja fyy, må så här hoppas jag att jag slipper på läääääääääänge igen :S



hur mår du? klarat dig från att bli sjuk igen?

Kram

2009-02-09 @ 22:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0