Nattetid..

Och jag sitter uppe, pigg till tusen. Väldigt frustrerande. Kunde inte somna om efter att klockan ringde kl 03.00
Hmmm.. Försökte somna om, men insåg rätt snabbt att jag inte var nått trött längre..
Lika bra att gå upp och elda. 17 graaaaaaader i huset, inte alltför skönt med andra ord. -18 ute.

Händer idag då? Blir lugnt. Ungarna åkte igår så jag har inget speciellt att dona med innan jag ska klippa mig.
Sitter här med mina låne-brillor och känner att det inte alls passar, får ont i ögonen direkt. Tröttsamt.
Jag vill vara trött och sova liiiiite lite till. Klockan är inte ens 05.00.
Hmmm... fått helkroppsmassage nu på morgonkvisten. Var dum nog att ta med en katt när jag skulle försöka somna om, vilket har resulterat i ett rivet ansikte och hans. Och så har hon trampat runt på hela mig. Stor vits att försöka sova med en kelsjuk Mysan...

Kommentarer
Postat av: Fia

Lilla Mysan=) Jag känner igen det där beteendet:) Pepsi är likadan. Fast på kvällarna. Men numera är det mest husse som gäller...:)

2009-02-02 @ 12:48:30
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0