Till Petra och Karin:

Klart jag gjorde, det mesta var till mig. :-) Thomas fick bara nya shorts så jag kan slänga hans gamla utnötta GUBBSHORTS!!! Vill ju inte att han ska göra sig äldre än han är, vilket han ALLTID gör för att han vägrar klä på sig annat än gubbkläder och jobbarkläder. Men det börjar jag ändra på. Hahhaa.. han är ju borta 1 vecka så då passar jag på att rensa ut gamla avlagda saker. :-)

Till mig själv blev det fula mysbyxor, några tröjor. :-) Fanns tyvärr inte så himla mycket fint på rean. men allt det där kostade inte ens 300:- NAJS!!!!



Kängurun behöver du ju inte äta, finns rotfruktsgratäng och annat också. Förra året på den festen så var det godaste efterrätterna. :-)

Kommentarer
Postat av: johanna c

hej lotta :) det va länge sen jag :) hoppas jag får träffa dig snart :) kram johanna colliander

2009-02-04 @ 19:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0