ÄNTLIGEN

har jag vikt den där jäkla tvätten som jag inte har orkat på hela veckan. Plus lagt all tvätt som låg på golvet i tvättkorgar.
Satt igång en disk. Börjar komma igång lite nu iaf, väldigt lååååååååååååångsamt går det iofs, men det kommer.

Karin, jag tror det dröjer innan du får bättre kort på hur vi bor för huset är ett ständigt bombnedslag, jag förstår inte HUR vi lyckas.. Ingen annan har ju så här skitigt..
Men jag skyller det på att det är så gammalt och slitet så är inget kul att städa. Får se hur länge Thomas går på det. ;-)

Pappsen, kommer du och MiniMänniskan och BigSis hit snart??

Ne, ska plocka undan lite så jag kan sätta mig och läsa i lugn och ro snart.











JAG HAR BEVIS!!! AC är inte SÅ nyttig. ;-)








Kommentarer
Postat av: Petra

haha, ja furia hon är en favorit hon.. : )

2009-01-29 @ 09:23:06
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ingefäran kan du skiva och tugga som den är eller så kan du göra små bitar och tex ha i honungsvatten eller nå... De är inge vidare men det är bra, testa vettja.. du blir inte sämre =)

AC är en jävla godisgris hon =) Kramar

2009-01-29 @ 09:44:07
URL: http://jempas.bloggagratis.se
Postat av: Karin

Men visa bilder ändå!!! Vi har det med skitigt!!

Det Är tråkigt att hålla på o städa när resultatet inte blir så bra som man vill!!!! Så är det här med..

Kram

2009-01-29 @ 17:38:37
URL: http://mittsnurrigaliv.bloggagratis.se/
Postat av: Pyret

Jag är nyttigheten själv!

2009-01-30 @ 12:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0