Bjuden på middag 2 dagar i rad. :-)

Vilket lyx, igår fick jag middag hos Svärföräldrarna, idag fick jag sms av en kompis som fyllde år och hon bjöd mig och brorsan på middag.  :-) NAJS!!!  Fått god mat 2 dagar i rad. Kan det bli bättre?

Till lunch fick jag wok idag, imorn blir det nog pommes, bea-sås och kyckling, MUMMA!!!! :-)
Varit varmt i några dagar nu (under -10 strecket). Men nu börjar det bli kallare igen. Blåst otrevligt idag. Varit SVINKALLT med andra ord!!!  Huuuuuuuga.

Känner mig riktigt duktig idag, vikt 4 maskiner tvätt, kört diskmaskinen och tvättmaskinen, torkat bänkarna i köket, städat toan, lekt massor med hundarna. Det vill säga, dom skäller och springer omkring medans jag försöker gosa med dom. Ungefär.


Nina (den vit/bruna) och Siirku den ständigt överenergiska.







Furia tycker att dom andra hundarna är såååååå barnsliga som leker. ;-)





Siirku biter Nina i benet.






Piska har intagit position inför natten. :-P





Ginsa har även hon barrikerat (stavning?!) ena ungens säng.




Det var allt för idag!! HejHej!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken finbild på dig!!!

2009-01-07 @ 08:38:28
Postat av: Bigsis

Gud vad söt du är på bilden.... pussss Malin och minimänniskan

2009-01-07 @ 14:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0