Nu jäklar!!

Jag är TRÖTT på att vara förkyld och trött nu. Jag vill bli pigg, frisk och glad.
Har inte hört ett finger i huset sen förra veckan. ni kan ju tänka er hur det ser ut.. :-S

Är en riktigt kass dag. Skulle behöva den där extra energin idag.
Vill ju läsa ut boken så jag kommer vidare i kursen nångång, men går vääääääääldigt sakta.

Kan inte koncentrera mig för jag mår så jäkla pyton..


Just ja, i helgen som var så stötte jag på Karin. :-) Underbara människa!!!


Hmmm... ska nog pressa 2 citroner och hälla i mig, får se om det hjälper. Har ju stafett-ätit apelsiner, varvat med pressad apelsin sen i söndags, men inget tycks hjälpa. Har sovit, vilat, tagit alvedon. Gjort allt man ska med feber och förkylning, men det släpper inte taget om mig. Enda positiva är att vågen tickat ner under denna veckan tack vare min kropps matvägran. Så äckligt att äta när man mår dåligt, har ätit sämre än ungarna t.o.m

Ska någon dag lägga in kort på presenten som jag gjorde till Jenni. :-D Hon blev nog förvånad när jag helt plötsligt var nästan framme hos henne. Hehe..  :-)

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej hej! Här är allt ok, sjukskriven (av mej själv) denna vecka åxå. Jag är åxå trätt på dessa förkylningar, det verkar som att ungarna aldrig ska få vara friska =( stackarna. Hoppas ni kryar på er och vi ses nog nästa vecka =) vore kul att få jobba med dej lite nu.



Puss

2009-01-28 @ 14:46:42
URL: http://norrpans.bloggproffs.se
Postat av: Jennie

Hallå där =) Du ska äta färsk ingefära, då blir du frisk ! Krya på dig, kram!

2009-01-28 @ 15:01:06
URL: http://jempas.bloggagratis.se
Postat av: Karin

SAKNAR!!!!!!!! Det var så kul att se dig!!

2009-01-28 @ 19:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0