Tisdag.

Hämtade brorsan igår. Men den jäkeln ska flytta. :'( Så nu kommer jag sitta själv veckorna Thomas är i Norge, likförbannat!!! Jaja, är ju inte själv, har ju ett helt kompani med djur att gosa och mysa med. :-D


Så skönt att ha fått liiiiite ordning i huset nu iaf. Men vad tusan ska vi nu göra åt brorsans rum?? Någon som har förslag?? Vi har ju vedkamin där, men rummet är så mörkt att vi knappt använder det. Men en gillestuga ska kanske vara mörk och mysig?

Ska jag fixa ljusstakar till väggarna kanske? Så kan vi ha det som mysrum sen?? Ingen aning, och idétorka som heter duga!!!!
Eller ska vi ha det som diplom-rum åt hundarna? 




Idag har jag hjälpt Niklas (lappen) att meka med hans skoter som han har parkerat hos oss, jag höll iaf i lampan. Är ju kolsvart ute här på mornarna. men han råkade ha bort någon del, den försvann i snön så han åkte hem och skulle ta en annan skoter istället (låter som att han har 20 st ståendes och bara väntar på att bli körda) :-P
Men iaf, jag har gjort något vettigt, plus skött hundarna.

Fortfarande ingen som har vägglampor??




Veckorna som gått:


MiniMänniskan har varit här, och jag jobbade när hon kom, ser lite trött ut utan smink. :-P




Mini var också trött ibland. ;-)





Hon har iaf ärvt sin mors dubbelhakor. ;-)





Och vi hade en väldigt gles med charmig gran som ungarna fick klä. ;-)



 

Reppo var överlycklig att husse tog lite ledigt några veckor och tokjagade. ;-)



Följer har-spår för fullt. :-)



Furia la sig hos matte och vilade lite, hon har bebisar i magen (HOPPAS) Furia alltså, inte jag!




Piska la sig pladask där hon absolut INTE ska ligga!! Men hon tyckte att hon jagat så bra att hon fick ligga där. :-P




Förslag på i vilken färg vi ska klä om denna möbel? Ska byta tyget på den men vet inte till vad för nått.. Hmmm...





Sådär, det var lite bilder för en gångs skull. :-D

Kommentarer
Postat av: Bigsis

Eller mosters dubbelhakor för hon har många fler än mig =)

2009-01-06 @ 13:13:27
Postat av: Paula

du jag har faktiskt ingen aning.. Var något som jag blev bjuden på haha lime och lakris tror jag att det var.. Inte så gott, var därför jag fick den haha :D

2009-01-06 @ 16:04:47
URL: http://pumaz.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Rösta på Chanel!



http://www.linkoping2008.se/index.php?imgID=1097



Kram

2009-01-06 @ 16:47:30
URL: http://jandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0