Hemskt.

Usch, kom nyss hem från "byn". 
Körde en bil framför mig som jag funderade på om föraren var full eller inte..
Den körde framför mig genom byn.
Plötsligt kom en liten hund ut på vägen och föraren (som var en gammal gubbe) körde rätt på den lilla krabaten.
FY VAD HEMSKT ATT SE!!!!!!!

Undrar vem som blir skyldig i en sådan händelse?! Eftersom man inte får ha hund lös nu. Men man ska heller inte köra bil om man är så gammal som han var.
Dessutom märkte han inte ens förrens ca 100-150 meter att han kört på något.


Det var ingen rolig syn.


Jaja, var på affärn och mötte ett känt ansikte, tror från dagis. Hon frågade hur länge jag har kvar tills bebisen är beräknad. Ca 10 veckor svarade jag.. Hennes ögon blev plötsligt stora som fotbollar (nästan) och hon sa oooooojjjjjjjjjjjjjjj.....
Hmmm tänkte jag och frågade hur länge hon trodde jag hade.
Svaret var inte lika kul då hon sa 10 dagar....




Inser att jag kommer bli galet stor innan det här är färdigt.

Förövrigt så vill jag säga grattis till Nina som fick en liten krabat igår, alldelens för tidigt då hon var beräknad 3-4 veckor efter mig... Men jättemycket grattis och lycka till iaf. :-D

Kommentarer
Postat av: Petra

hur gick det med hunden då? stannade någon?

2009-07-27 @ 23:43:57
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0