Galen helg.

Gårdagen började bra. Donade lite, kollade på köksgrejer..Hittade fina saker jag skulle veljat ha om vi haft en  helt annan typ av hus.
Fina svarta vitvaror. Blir nog skitiga fort, enklast med vitt endå.

Äntligen fått upp mina hyllor, och flyttat på en annan. Så nu blev det jättefint. :-D
Skulle dock behöva 20 st för att få plats med alla mina böcker.

Gårdagskvällen blev huset helt plötsligt fullsmockat! Hade tänkt mig en lugn myskväll med bara karln och jag.
Sluta med att vi var 8 stycken vid matbordet. Vi gjorde riktig god mat. Både fläskfilé och älgfilé, inbakat och bara vanligt stekt, och hasselbackspotatis. Satan vad gott det var.

Sen upp tidigt imorse och ta bilen och hämta karlns kompis och våra 2 nya fasaner. :-)  ÄNTLIGEN är dom här!!

Ne, nu ska jag lägga mig och slumra lite och njuta av att huset är lite lugnare än det var igår.

HejHej!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Ååå den där maten lät god som ni åt. Jag älskar hasselbackspotatis:)

2009-03-08 @ 15:41:32
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Funderat på en bokhylla till alla dina böcker istället? =)

2009-03-08 @ 18:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0