Gårdagen var härlig.

Igår hade jag en riktigt bra dag. Grillade och åt mat, sen blev jag ivägbjuden på kvällsfika sent igårkväll.
Trevligt!! :-)

Just ja, vi har antagligen sålt 2 hundar nu, men jävlar vad jobbigt det känns iaf, dom är ju våra ögonstenar....

Imorn ujujuj, då blir det en långtur för Lollo och mig.
Blir att gå upp jättetidigt och sätta oss och köra.

Igår fick vi ett diplom, min älskLING och jag. :-D Måste ha en fin ram att rama in det i.

Om några veckor är det fest,och GAHHHHH, jag har verkligen INGEN lust alls att vara bland en massa fulla människor.
Hmmm... Jag är inte mycket för det där med att festa längre.. Men iofs, den här kommande festen, den är en lugn fest, men iaf, orka vara bland massa fulla människor när man själv ska köra bilen.

Måste ha en till bur til marsvinen innan dom tar ihjäl varandra. Helt plötsligt blir dom helt galna på varann.

Visste ni att 1/9-2010 så försvinner 50:öringen!!!???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0