Kattjakten.

Imorn är jakten slut, jag har iaf fått klappa en sådan. Stoooooor var den, synd jag aldrig ska lyckas få se en levande bara.
Grattis grattis till dig som sköt den. :-)
Tyvärr hade inte karln min någon chans att skjuta en, men nästa år då jävlar ska han ha en. :-)
Jag vill ha en i gillestugan. Ska bli riktigt djur och ölrum det. ;-)
Ska in en bar där tidsnog, och massa djur. Tufft.

Idag händer inte mkt.
Ska hämta knoddarna, och min Prins kommer hem vilket ska bli otroligt skönt.

Skönt det har löst sig med djurvakt när vi ska iväg om några veckor. Önskar vi fick hem foderautomater nu så hade det varit mycket enklare att ha djurvakt!!! Men det kommer det med, tidsnog.

Igår var en riktig slappardag. Var en bok och te som gällde. Var lite social mitt på dagen, men inte speciellt mycket.
Var en sån dag när man bara vill vara ensam och mysa.

Ne, ska plocka i ordning lite så det är fint när min prins kommer hem.





Göra sån till ikväll kanske? :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0