Sprutan..

Fasen också, jag ska ta svin-sprutan idag. Men känner mig lite krasslig och nyser och har ont i huvet.
Kan man ta den iaf? Alla säger olika. :-S  :-/
Kan någon förklara för mig hur det kommer sig att sen jag började amma, inte har i närheten lika stor aptit som innan jag blev gravid?? Min BM säger att jag borde äta mer än innan, men det är helt tvärtom. Jag känner ingen särskillt stor hunger. Men min Prins verkar få i sig så han blir mätt iaf. Han växer ju.

Hmm.. försökt få tag i BigSis sen igår, hon brukar ALLTID svara. Inte annat än man blir orolig att något hänt henne och MiniMänniskan.. :-/  SVARA SYRRAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Någon som har idé på vad jag kan göra idag, efter jag kollat om jag får ta sprutan idag lr inte??
Huset är ett enda kaos. Ska se om jag kan få till lite bilder så ni får se eländet. Längtar tills hallen & köket är klart.
Brukar det vara mellandagsrea på vitvaror förresten??

Ne, om man ska göra sig i ordning, sen brumma iväg på vägning & mätning av min lilla kille <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0