Matbank.

Och jag som och skulle ut och gå med Lollo. Men nu sitter jag fast med min lilla sugfisk här hemma.

Blir att placera mig med honom i soffan och en tallrik med grönsaker och dip istället.


SÅ mysigt att sitta med en liten Prins i famnen och bara mysa. SÅ varmt och gosigt. :-D

Varit lite mer bröllopscoach också. :-)   Jag håller tummarna på ett rätt stort bröllop så vi får komma.
Funderingen på att bara ha några vittnen var inget vidare. ;-)

Väntar förresten med spänning på en bröllopsinbjudan av både Fian & Ina & Jenni. Tycker det börjar bli dags nu;-)

Kommentarer
Postat av: Jenni

Jasså det tycker du! ;) ja vi får väl se, inget planerat än iaf. Hehe

2009-09-26 @ 20:42:48
Postat av: Fia

Jaså det säger du?:P

2009-09-27 @ 22:48:50
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0