Min Lilla Prins <3<3

Idag har vi inte gjort så mycket. Mest gosat och myst. :-) Läst, tittat på film och myst lite till.



Nygifta Johanna, du ville ju ha bilder men jag har inte din mejladress så du måste skriva den. :-)


Har lekt bröllopscoach idag också. Var den första att få veta för några dagar sen att en kompis planerar att gifta sig i vinter. :-)

Funderat en del på när vi ska kunna åka söderut... Är två skilda helger vi hade velat vara ner, men har inte råd att åka ner båda. :-S Beslutsångest!!!!

Ne, ska gosa med Mina Fina Pojkar nu.

Saknar BigSis & MiniMänniskan. :-S

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag har ju skickat adress, men inga bilder har jag fått :(

2009-09-25 @ 09:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0