Skitväder

Och vi som skulle ut på långpromenad. Men inte särskillt sugen på att gå i svinkallt regn inte. Har fortfarande inte skaffat några regnkläder. Och vill inte ha ett knallorange ställ.
Någon som vet ställe med diskreta regnkläder?? :o)

Blir inte mycket av denna dagen. Tvätta, plocka och sova en stund. Har en liten Prins som ser till att jag är vaken på nätterna sen ser han till att sova hela dagarna istället den lilla krabaten.

Himla sugen på att åka söderut idag. Får se vad klockan är när karln kommer hem och kan ta sina döttrar så jag och Prinsen kan brumma iväg.

Just nu ligger han på mig och sover den söta lilla saken.
Vägde igår förresten, men han hade inte gått upp så mycket som dom önskade. Hoppas han ökat i vikt till nästa vecka så vi slipper stödmata en massa.

Tack Natta för alla kloka ord. Kändes jäkligt skönt att få dom kan jag lova. Skönt jag inte är ensam med mina tankar.

Ska fortsätta med mina funderingar på huruvida vi ska åka ner idag lr inte...





Kommentarer
Postat av: ina

haha, ja västervik är stan här. i järna så va "stan" stockholm fast s-tälje låg närmre, men här har vi inga stora städer så här säger vi stan om västervik! :)

2009-09-18 @ 09:52:49
Postat av: Bine

Lotta, det står en blå quad på gården nu. Sune hade tänkt köpa den men gjorde det inte förrän jag blev tyst:) Så nästa år blir det åka av:D Ta hand om er! Jag väntar... :)

2009-09-18 @ 11:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0