Tålamod.

Tänk om jag hade 3 personers tålamod istället för bara mitt egna... Vad lätt allting skulle vara då..
För en gångs skull vaknade jag inte av Casper, utan av valparna som slogs och levde rövare.
Just nu är dom inte särskillt söta i mina ögon!!

Jag hade kunnat tänka mig att sova någon timme längre än jag gjorde..  Menmen..
Fixar hundarna och märker att Casper fortfarande sover.
ÅÅÅÅÅÅ vad mysigt att dricka en kopp te i lugn och ro en gång tänkte jag..
Hann precis sätta mig med min kopp så hör jag gallskrik från en liten herre som vill ha uppmärksamhet och välling..   Så det blev ingen lugn dricka-te-i-lugn-och-ro morgon..  Men, vafan, det har jag tid med när min lilla prins är tonåring och tror han ska få sova till 10 på dagarna..


Idag blir det att gosa ner sig i soffan skulle jag tro. Se om febern kan tänka sig att låta oss vara ifred nu.
Less på sjukdomar nu!! 
Måste samla kraft inför nästa vecka då huset blir fullt med folk, särskillt eftersom jag ska ta hand om MiniMonstret i hela två veckor.. Komm grina mig till söms varje kväll. :-)


Ne, soffan kallar på oss.




Dom är till salu hela bunten. Någon jägare som behöver en???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0