Bilköer..

Är något som är så JÄKLA irriterande!!!! Enda nöjet man kan ha då är att titta på folk, och hur spännande är det på en skala??

Svinkallt ute idag, så idag har jag ingen lust alls att ta mig utanför dörren..
Trött och sliten, tung och less på att inte kunna röra mig som jag vill eller sova.
Nu är det inte långt kvar tills Casper ska bli storebror. Ska bli sååååååååååååååå skööööööööööööönt att slippa vara som en flodhäst som haltar..

Undrar om man skulle försöka få till lite julmat kanske.. Köttfärsen till bullarna är inte ens upptagen ur frysen...
Dags att sätta fart, fast jag orkar inte för jag är så trött idag..
Förslag på hur man tar sig upp då?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0