Bortglömd..

Fasen, jag glömmer bort min blogg hela tiden.. Kommer aldrig på något att skriva.
Mina dagar ser ju likadana ut varje dag. Går upp, myser med Casper, städar, plockar, sköter barnen & djuren.
Lagar mat, har barnen i säng, nattar djuren, somnar.

Hmmm... Men iaf, nu har den första valpen flyttat. Jag hoppas att resterande också flyttar snart. En till vet jag iaf att den flyttar i den här veckan.

Jag är olidligt osocial just nu. Är konstant trött, sover illa, äter fel, rör mig för lite.
Ja, allt som man inte ska göra, det gör jag, känns det som!!!!


Min lilla älskling är snart ett helt år gammal. SHIT vad tiden har gått fort. Vad tusan gjorde jag på dagarna och nätterna innan han kom till världen??!!      <3         <3          <3


Just nu vill jag vara rik och full av energi. Vi har pratat om en ny tvättstuga på ovanvåningen, hade ju inte varit helt fel, men dom pengarna finns tyvärr inte just nu.





Någon som behöver en Drever-valp??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0