Barn/ungar/knoddar

Fick en liten "utskällning" av Thomas äldsta dotter idag.
Jag pratade i telefon med en kompis, och jag frågade hur der var med deras knoddar. :-)

Då ser jag hur Gisela blänger på mig och säger:

"det är faktiskt OSS du brukar kalla knoddar så då kan du ju inte kalla andra för knoddar, det får du bara säga till oss. du får säga nått annat till dom"

Hmmm.. jag blev lite ställd, var inte beredd på att få en sån reaktion. :-D

Så, nu behöver jag förslag, VAD kallar ni andras barn?? :-D


Kommentarer
Postat av: Bigsis

snorungar =)

2010-03-22 @ 12:53:19
Postat av: Paulina M

hahaha störtskön! xD

2010-03-22 @ 17:34:52
URL: http://pauwis.devote.se
Postat av: ina

"Mina barn och andras ungar" säger man ju ;) Du kan ju ge hans döttrar helt egna smeknamn typ pärlan, prinsessan, smulan, grynet? :D

2010-03-23 @ 11:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0