Dags för middag.

Jahopp, mina dagar rullar på.
Fick ett paket till Casper idag. Och ett till mig & Thomas. :-)
Tänk vad glad man kan bli för lite.. Jag ska nog skicka paket till någon, men vem!??!
Hmm.. brukar bli BigSis & MiniMonstret som får stå ut med mina knäppa ideér.
Men har ju helt glömt bort att gratta 2 vänner som fyllt år.

Hmmm.. förslag på vad man ger 2 tanter på 25 år??

Ne, nu ska jag göra middag. Idag får det bli älgbiff & rotfrukter i ugn.

Vad ska ni äta?

TjoHej, febern är på väg ner!!!

Kommentarer
Postat av: Bea

Åååh, du kan få skicka lite älgbiff till mig, jag svälter snart ihjäl!

2010-03-03 @ 19:53:26
Postat av: Bigsis och minimänniskan =)

Men vi tycker om dina knäppa ideér ju =) Skicka till oss... längtar

2010-03-03 @ 20:43:25
Postat av: Fia

Tant vid 25? :D

2010-03-03 @ 21:16:30
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0