Dessa nätter..

Man blir inte annat än smått irriterad av dessa nätter. Att vakna 1 ggr/timme hela nätterna bara för man har krämpor mm mm mm, det gör mig lite trött på det.
Jag vill kunna sova nu, innan bebben kommer. Men inte det. Nej då ska man vakna av än det ena, än det andra.

Är det inte pga krämpor så är det valpar.. Har fortfarande några kvar.. :-( Önskar någon ville ha dom små liven.
Är rätt less på att ha valpar nu kan jag lova!!


Mhm... sitter vid datorn istället för att försöka sova när Casper endå fortfarande sover.. Men det går inte.
Känns bara onödigt att ligga och försöka slappna av när jag vet att jag snart vaknar iaf..

Vad händer idag då?? Hade velat åka & storhandla mat, men det är inte riktigt att ens fundera på...



Vinter och idag ännu mera snö ute, än det var igår.




Älskad & Saknad. <3

Kommentarer
Postat av: Petra

den där bilden är fin..

2010-11-24 @ 08:43:08
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0