Helt sanslöst.. Blir snart tokig..

Det var samma visa när jag var gravid med Casper. Vaknar 1 ggr/timme hela nätterna.. Kan inte påstå att jag känner mig det minsta lilla utvilad när morgonen kommer.. :-/

Funderar på om man skulle ta sig en genomkoll av skåpen och kanske åka och storhandla.. Less på att så mkt pengar går åt till mat bara för det ofta blir en sväng till affären för att man behöver något, sen kommer man hem med 3 ggr så mkt som man först skulle ha.

Funderar på att köpa en blöjhink, någon som har/har haft sån?? Håller dom verkligen lukten??


-12 här idag, blir till att elda som en tok för vårat hus är inte bra isolerat så man eldar mest för kråkor känns det som.. Men lite värme stannar inne i huset iaf..

Som vanligt blir mina inlägg helt hattiga, men det får bli så. Är trött så jag håller på att smälla av, men kan inte få ro i kroppen tillräckligt för att somna om..


Karateträning inne i min mage, så det är lika bra att ge upp drömmen om att få sova någon timme..





Grillning & tjejmys. :-D



OJ vad tiden går snabbt, det är snart ett helt år sen min lilla Prins var tomte.. <3

Kommentarer
Postat av: Karin

Vi hade en sån där gratis blöjhink som man fick i nån låda från babyproffsen när Nathalie var liten. vi tyckte den var totalt onödig. kostade bara massa extra för dem där specialpåsarna o så bra höll den inte lukten...

2010-11-25 @ 18:23:27
URL: http://orcinusorca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0