Oj, bloggen har blivit bortglömd..

Igen.. Helgen har tillbringats med min mysiga släkt. :-)           Varit kalas och doningar.
Det snöar för fullt här nu.

Jag längtar till imorn, då åker äntligen några valpar till sina nya hem. Ska bli skönt faktiskt.
Börjar bli drygt med dom nu tycker jag..

Nu är det inte alltför långt kvar tills Casper ska bli storebror <3    <3    <3   <3
Jag som sa på BB att jag ALDRIG mer skulle utsätta mig för att föda igen ;-)
Men nu står jag här, bara ca 1 år senare och ska snart ha en till liten knodd.
Men sen får det räcka med barn i vårat hus. Varannan vecka blir dom 2 stycken och varannan vecka 4 stycken..

Ne, ska passa på att vila lite medans det blev lugnt i huset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0