Ingen vanlig dag.

För idag kommer min gubbe hem. :-) Skönt att få hem han nu efter 1,5 vecka... :-D
Barnen har längtat dom också. MEN jag måste säga att det har gått över förväntan med 3 knoddar själv..
Med allt vad det är med kompisar, läxor, TRASIG BIL (tack svärfar att vi fått låna din)!!!!!!!!!!!, gympapåsar, badkläder, matlagning, städning, handling.   Jag är fasen stolt över mig själv. :-D

MEN nu ska det bli RIKTIGT skönt att få hem gubben i huset så det blir någon ordning, jag kanske kan få min bil lagad t.o.m :-D   Tack Sofi att den får stå som ett lik hemma hos er. :-P


Ne, undrar om jag ska åka och hämta kalkonen nu och se om jag kan lyckas stycka den rätt.


Hejhej!!




Snart är det jul. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0