Målning..

Äntligen börjar jag se ett ljus i tunneln. Håller på att måla ett rum som halva väggarna är täckta med omålad väv, efter 5 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) lager börjar det täcka den gräsliga färgen som det är på väven.
Det går inte fort, speciellt inte när man har en liten busig Casper att ta hand om, så man lär måla medans han sover.   MEN nu är det bara en vägg kvar, plus alla lister, som är 3 på varje vägg... :-/ 
Nog om det, det kommer bli skitbra i slutändan!!!



Biljäkeln fick för sig att gå sönder igår också.... Så nu är mitt tålamod med den bilen bortblåst SEN LÄNGE!!!!
Någon som har en 7 sitsig bil som funkar bra, att byta mot mitt ruckel???????



Ne, nu lär jag sätta fart så tjejerna kommer till skolan i tid.

Någon som ska på Liten & Stor idag????     :-D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0