Öm överallt & världens huvudvärk...

Jag har inte tid att bli förkyld nu.. Men känns i hela kroppen att det är på väg. Hoppas det bara är en fejk-förkylning som gått över imorn.

Vårat nya glänsande vrålåk står nu här hemma och väntar på våran lilla knodd. Sen ska Casper & den lilla få åka en riktigt bra vagn. :-)

Även fått hem möbeln jag suktat efter ett bra tag och som till mig lycka var på rea även den (vagnen var också på rea). Kan inte lägga in några bilder för min mobil som jag inte ens haft i 2 månader är på lagning.
Är det bara jag som har otur med ericsson-telefoner?? Min förra höll ganska exakt i 1 år. Hur som helst, nu borde vi få plats med alla mössor/vantar/halsdukar etc.

Ne, får bli en kväll på soffan och hoppas på att det inte är någon dunderförkylning imorn.


Någon som har ett smalt badrumsskåp till salu??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0