Kycklingar.

Igår satte jag, Gisela & Rebecca igång och tillverkade kycklingdräkter. Blev gjorda av gula örngott. :-D
Sen på med lite fjädrar både på tyget och i håret. Samt näbb gjord av kartong och resårband. :-)
Men lite fantasi och inte speciellt många kronor så var dom kycklingar!!
Idag är det maskerad i skolan, men såg inte ut att vara särskillt många barn som var utklädda.. Fast några kanske glömde sig när jag släppte av tjejerna.


Dagens mål idag är att rensa ut vedbon. Den ska rivas för den är i kasst skick!!

Igår isolerade jag & satte upp papp. Känner mig riktigt stolt som lyckades göra det rätt, fick t.o.m godkänt av min petiga gubbe. ;-)  Då måste jag gjort ett jäkla bra jobb, det kliade nog i fingrarna på han för han vill helst göra allt själv. :-D

Men vi är på gång nu och det känns så jäkla kul. :-)



Garaget innan isoleringen kom på plats






Vårtecken på ena sidan av huset :-D





Ny godissort som inte var särskillt speciell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0