Skoshopping.

Letar fina skor åt min lilla Prins <3
Har fått massa, men allt är för smått så nu ska min Fina Lilla Pojke få sina första gympaskor. <3
Men finns så mycket fint, och jag tänker inte lägga en hel förmögenhet på skor för han blir inte lyckligare av det. :-)   

Huvudvärk som heter duga idag så humöret är inte det bästa, sådär när man känner sig irriterad och ilsken för allt. :-)  Men vafan, det går väl över under dagen hoppas jag. Sovit kasst, så det är nog det som gör det idag.

Glad över att vi har börjat fixa för nybygget. Längtar tills det är klart. Ska bli så lyxigt att ha tvättstuga uppe, slippa konka tvätten upp & ner hela jäkla tiden.

Och tänk er att slippa ha torkställningen i hallen hela tiden. Jag längtar. Hade helst velat ha det klart igår.
Ne, ska mysa lite med mina småttingar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0