Oj, bortglömd blogg..

Haft fullt med folk här hela sommaren. Bygget rullar på. Väntar på att golvläggarn ska få lite tid över så han kan komma till oss.. Sen är det inte så överdrivet mycket kvar.
Blir lite förändringar även i köket. Blir ny bänkskiva där eftersom den som sitter nu får flytta ut i tvättstugan.
Även blandaren blir ny eftersom vi hade sån tur att en pojkvasker vann en och gav den till oss. :-)
Så äntligen kanske jag kan diska stora kastrullen i köket sen..

Nu råkade jag trycka på någon knapp så texten blev väldans stor, så nu ger jag upp att skriva för stunden. Inte så överdrivet pigg eftersom jag somnade sent och vaknade kl 04.10....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0