3 januari 2011.

Shit vad tiden har gått fort. Väntar på att bebisen ska vilja titta ut..
Är jäkligt sliten nu efter dålig sömn massa nätter i rad plus en envis förkylning som gör mig ännu tröttare.
Men snart är det slut på väntandet hoppas jag. Barnmorskan trodde jag skulle få en jul-2010 bebis, men tji fick dom.  


Idag har det inte gjorts mycket. Vilat sen haft jättetrevligt besök här hemma ikväll. Mest suttit och lyssnat på två pratsjuka karlar. :-D      

Casper har lekt som TUSAN hela dagen idag. Han var en sväng till sin nya favorit, Rasmus. :-) Så jag passade på att lämna in bilen ÄNNU en gång.. Men NU ska den vara klar, för denna gång. Undrar vad som ska gå sönder härnäst. Har haft den på lagning 3 eller 4 gånger denna höst/vinter.


Sen iaf så lekte han massor med Adrian & Stine några timmar. :-) Han slocknade som en stock, flera timmar senare än han brukar. Ska bli spännande att se när han vaknar imorn, då han brukar vakna senast halv sju..



Ne, om man skulle försöka sova och hoppas på att må lite bättre imorn. Ska prova få ork att träffa Jennifer en stund imorn har jag lovat. Hoppas på en natt med sömn, utan massa vaknande av sträckningar i vaderna och grejer.


Bebis, kom uuuuuuuuuuuuut nuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!

Just ja, igår flyttade en valp till. :-) 

Godnatt!!





Älskade Storebror, snart 10 år sedan han röcks bort med en jäkla fart ur mitt liv. :-(




Helt sanslöst, om några dagar har 1 år gått sen min älskade Farfar gick bort.  :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0