Väntan...

Jag väntar och väntar och väntar.. Vart en sväng på sjukan och vart inlåst där en natt. Men blev utsläppt dagen efter med kommentaren: "du hade nog inte havandeskapsförgiftning, kan inte säga det helt hundra så vi vet inte om vi ens ska skriva det här i din journal"...

Och jag som trodde att OM man hade det så hade man?! Inte bara kanske???!!
Hur som helst, fick iaf åka hem istället för att bara ligga där.
Läkarn tyckte jag skulle försöka "sätta igång" magen nu eftersom mina värden åker upp & ner hela tiden..
Blev ordinerad lite promenader & vila, allt i lagom dos. Återstår att se om det funkar.
Än så länge är värdena inte tillräckligt dåliga för att bli igångsatt av dom.



Jaja.. händer inte mkt, bara längtar efter att få åka till BB, komma hem från BB och sen börja vardagen som 2 barns mor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0