Häcksax & sågar. Jäklar vad dom kan uträtta mycket.

Ja, som sagt. Jag har länge länge, LÄNGE stört mig på vissa träd på våran tomt. Dom snort en massa ljus som mina bärbuskar & fruktträd hade behövt. Så jag började lite försiktigt med en häck-klippare. Det slutade med att jag stog med den och så kom gubben min och en till gubbe med varsin såg.

Hmmm..


Det slutade med att flera av träden fick sig en rejäl ansiktslyftning!!
Imorn blir det rensning av alla grenar som hamnade lite överallt på tomten, spika upp sista plankorna på altanstaketet & måla det en gång till.

Vi har fått upp en del av stommen till utbygget.
Shit, i helgen har vi varit effektiva. Haft bygghjälp några dagar, idag åkte första laget hem och ett nytt kom hit.
Plus att i veckan som kommer så kommer nog en till att komma och hjälpa gubben min.


Bilder kanske kommer imorn. Nu ska det städas lite här inne, sen prova sova.

TJING!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0