Fnys & suck..

Det kan vara väldigt drygt ibland, att man måste prata med folk man igentligen inte är intresserad av att prata med för fem öre.

Som tex bittra, sura otrevliga kärringar & gubbar.. Som tex på en affär, en tant som jobbar där som ALLTID är är otrevlig, hon bjuder inte på ett gnutta leende nånsin, är otrevlig och snäsig mot kunderna hon expiderar.
Får man var så som butiksbiträde? Så jäkla tråkigt att handla på såna ställen..

Fast, det är nog hon som far mest illa av att vara en sur och bitter person, jag behöver ju inte bry mig för mer än just stunden som jag ser henne.



Jag hoppas innerligt att jag ALDRIG nånsin blir  en sån omständig kärring som kommer göra allt för att sätta käppar i hjulet för min omgivning.



Vart varmt och riktigt skönt idag, dock är jag alltid mer noga med att barnen får i sig vätska, än jag själv så frammåt eftermiddagen slog en riktigt jävlig huvudvärk till som fortfarande sitter i. Jag som ville få sova en ordentlig natt. Är så sanslöst trött idag.

Ska nog prova sova medans min lill-Prins väl sover.

TjoHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0