Kul dag.

Tjejerna kom idag. Casper blir alltid helt till sig av lycka när hans systrar är här. :-)
Dom har lekt, lekt och åter lekt.
Gisela & Rebecca har gått på picknick nu på kvällen, vi har även hunnit med att klippa lite gräs, kapa & klyva ved, träna hundarna, städat lite på tomten.

Och endå har jag hunnit sitta i soffan och mysa med Rasmus & Gisela. Gisela överraskade och kom med en kopp te, söt-ungen. :-)


Någon som provat nya fiket i Sveg?? Gott där??

Jag, Thomas, Casper & Rasmus njöt lite glass i Sveg förut idag. SÅÅÅÅÅÅÅ underbart god chokladglass. HELT SANSLÖST!!!


Kollat lite saker till i sommar. Lutar åt 2 dagar på någon camping. Kanske en sväng till Tom Tits, hade vart kul, inte vart där sen jag var liten och var dit med skolan.
Tror framförallt Gisela hade tyckt det var spännande.

Gisela ska ju få åka på ridläger, då blir det nog en tur till Järvzoo för oss andra, extra kul blir det med tanke på att Elin jobbar där numer.

Hade även velat åka till Fjärilshuset i sommar MEN eftersom vi håller på att bygga om här hemma nu så kan vi inte göra precis allt. Lite skojigt får vänta till nästa sommar.


Ne, nu blir det nog några minuter på Elins träningsmaskin jag lånat.



Gårdagens bakning.






Pyret har tagit plats i min blomlåda och njuuuuuuuuter.



Förresten, är det någon som har en färgspruta att låna ut?
Vill prova en innan jag köper en. En som man kan måla huset med alltså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0