Sandlåda.

Yes!! Nu fattas bara sanden. :-) Sen har vi en helt egen sandlåda. Perfekt att slippa åka 3 mil bara för att gräva i lite sand.

Ska se om jag hittar en sån där liten grävskopa nu bara. Någon som har en sån??


Jag & Benny började igår. Sen gjorde jag själv, men min kära lilla gubbe stog och tittade på en stund, sen kom han och snodde spaden ifrån mig och gjorde jobbet åt mig. Han tyckte nog jag gjorde väl långsamt. :-P
Men han kan iaf inte påstå att jag tvingade honom för han snodde spaden av mig.

Men jag & Benny har iaf gjort ett lock till den nu. Skittungt blev det, MEN man tager vad man haver. :-D  Massa plankor som blev återanvända vilket plånboken gillade starkt!!  Bra med lock när man har katter. Vill inte att sandlådan blir deras toalett. Nu kommer lite av doppresenterna väl till användning, bara vi orkar ta hem sand idag. Sen ska min Prins Casper få gräva tills han storknar. :-)


Ska försöka lägga in bilder ikväll.


Idag är vädret ruggigt som tusan här. Mulet och blåser svinkallt.
Vi som skulle åkt till zoo, ser mörkt ut på den fronten. Ska vara lagom varmt och skönt om man ska vara där med småungar.

Ne, ska passa på och vila lite samtidigt som småttingarna gör det.

TjoHej!!


Kommer bild nu istället ;-)



Vi har haft finbesök :-)




Rasmus gillade Petra STARKT!!

Fisen, ser du vad som hänger till häger om dom? ;-)








Finbesök hade vi även när vi var och döpte Rasmus. :-)  En saknad person, Ina!! Synd bara att resten av gänget inte var med.. :-/






Barnens studsmattor.





Och sist, men absolut inte minst SANDLÅDAN

tadaaaaaaaaaaaaaaaa:



Just nu är locket på så inte katterna intar den!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0