Finväder & mysning med mina pojkar.

Vart fint väder idag, trots att det har snöat i omgångar idag IGEN!!!
Inte gjort så mkt, fick middagsbesök, vilket var trevligt. :-)

Kom även en gubbe som tittade på kökssoffan jag vill bli av med. Han skulle höra av sig.. Med andra ord blir jag inte av med den.. Antar jag.

Någon som är ute efter en kökssoffa??
Ca 190-200 cm lång är den. Går att göra den till en dubbelsäng.

Hade velat ha en inredare här hemma. Någon som har förslag på vad man kan ha i fönstrena när man har småtting som rensar det så fort han kommer åt. Någon blomma vill jag ju ha, men jag glömmer bort att vattna dom hela tiden.. Så just nu är mina fönster i Casper-höjd tomma, vilket ser riktigt trist ut!!


Någon som köpt växter på IKEA?? Är dom fina???

Ne, ska leta nått läsbart, sen mysa ner mig i sängen med mina fina pojkar <3




Riktigt bra lekland!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0