Städning..

Städat för fullt nu på morgonen. Vi kom ju hem igår, pojkarna & jag från våran weekend. :-)
Idag ska jag hämta min mobil som varit på lagning IGEN. Sen kanske hinna till Sofi och dricka lite hemmagjord saft och förhoppningsvis har det kommit några söta små valpisar där :-)

Sen hem och städa lite till för sen kommer Karin & hennes småttingar hit :-D


Igår blev det skön kväll. Lollo kom med lite middag åt mig. Riktig lyx jag har. ;-D
Sen kom Cecilie & Silje med hemmabakad kaka.
Så jag var mätt och nöjd igår när jag kom i säng. Trött som tusan efter att ha vart vaken halva natten innan sen upp 04.30.. :-/


Ne, måste kleta på lite mascara så man ser halvvaken ut iaf. Sen dra in till storstaden Sveg.

Förslag på vad jag ska visa Karin här uppe när hon är på besök???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0