Toppendag.



Den här dagen har än så länge varit så jäkla skön. Jag, barnen & Lollo har gått ett varv runt byn.
Jag har tvättat 3 maskiner tvätt, hängt. väntar bara på att det ska torka.
Satt igång en stek på spisen. Blir riktigt god middag idag kan jag lova!!! :-)
Dammsugit och även fått hjälp av Casper med att dammsuga. Tänk om han kunde tycka det är lika kul om 15 år ;-)

Idag riktigt njuter jag. Placerat mig en stund på köksgolvet i solen. :-) Leker med Casper och väntar på att Lill-killen ska vakna och äta.

Hade behövt en inredare till vårat vardagsrum. Vill ha hjälp med gardiner framför allt. Eller ja, jag hade behövt hjälp med hela huset. :-P

Ne, nu ska jag fortsätta mysa med mina 2 småttingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0