Händelserik tid.

Snart får jag hem min älskling igen. Blir mysigt. Imorn blir det Mors Dags-tårta, som jag troligtvis får baka själv. ;-)  Bjudit hit en jäkligt trevlig familj då.
Den här helgen är jag endå inte riktigt nöjd... Hmmm.. En vän är iväg på upptåg som jag är rädd jag vet vart det slutar. Mer än så kan jag inte skriva om detta!!

Längtar till det är riktigt varm sommar och jag kan ta alla barnen med till Glassbaren och äta ljuuuuuuuuuuuvligt god glass.

Jag, Lollo & mina 2 små var där i veckan och provade 9 sorter tror jag det blev. :-D Chokladen var särskillt god tycker jag. Och sorbeérna.. Ja, alla sorter jag provade var goda, utom 1. Whiskey-glassen smakade pyton rent ut sagt, kan iofs bero på att jag inte är ett fan av whiskey.

Ne, lär sätta fart för om några timmar blir det huset fullt här.

HejHej!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0