Tänk att allt ska hända mig!!




Detta hände mig idag. Jag & Lollo var på väg mot Sveg en sväng. Kommer ut mot bron som är ut från våran by.
Helt plötsligt gungar hela bilen till och jag ser nått ljust i backspegeln.
Det var våran hundkåpa som satt fast på våran bil som på nått sätt lossnade från bilen, flög över vägräcket och rätt ner i sjön. Vilken jäkla tur att det var frigolit i den så den flöt.

TÄNK ATT ALLT SKA HÄNDA MIG!!!!!!!

Det skummaste är iofs att det händer alltid när Lollo är i närheten. :-P

Men vafasen, jag får se det positivt, ingen kom till skada, tänk om den lossnat när jag mötte nån eller så.. Kunde gått illa. Nu i efterhand kan jag inte göra annat än att skratta åt eländet, trist bara att den fick sig lite skador.

Som sagt, min dag har varit galen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0